En bra helg!

Jag har haft en supermysig helg. I lördags morse åkte jag och Musch ut till pappa i Hedesunda. Vi rensade barndomshemmet hela dagen.. Jag flyttade därifrån samtidigt som Josefin när de skilde sig när jag var 15 år. Och sedan då någon gång har huset in princip stått oanvänt med alla grejer kvar. Och på senare år har det även blivit lite förråd i alla våra barnrum. Det vi inte fått plats med har vi åkt dit och dumpat. Då det var mycket att gå igenom kan jag säga.. Vi hann med två rum! Skönt att rensa och slänga massor. 

I lördags kollade vi på matchen också. Johannes var med som reserv men det blev inget spel. Men Brynäs vann ju!!!

Jag sov kvar hos mamma lördag till söndag och så hade vi en mysig dag igår med helkroppsmassage och god mat. Världens bästa mami! 

När jag kom hem igen kom Elliot till mig några timmar. Vi spelade monopol, tittade på Nils Karlsson pyssling och så badade han. 

På kvällen tog jag och Anna en prommis och sen kollade vi på film och mumsade godis. 

Så här mycket har jag inte orkat på en helg på hur länge som helst.. Underbart! Jag tror att mina mediciner börjar verka och att smärtlindringen fungerar som den ska. Jag räknar med bakslag för jag vet att de kommer, men det är så skönt att må lite bättre och orka fylla på med ny energi! 

Nu är det måndag igen! Dags för pluggvecka!!! 

Det blev visst inte så mycket kort knäppta i helgen.. Det här är allt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0