BagarBrors!

Hahaha!! Alltså jag dog precis av skratt här nyss! Så sjukt kul!!! Jag vet inte om jag kommer kunna förklara för er but I'll try. Älskade lillebror ska baka en snickerskaka ikväll till hans 20-års kalas imorgon. Antar att mamma och Thomas, pappa och Maria fixar resten men att brors har fått ett uppdrag att göra åtminstone en kaka för att han är vuxen nu.. Han frågade mig om "mitt" snickerskaka-recept som är världens enklaste. Visserligen har jag inte skrivit det supertydligt men jag tänkte att det var ganska obvious hur det ska göras. Here we go!

Här är receptet:


Här är sms-konversationen:


Alltså hur go är inte lillebror?? 💛💛💛
Tänk att han fyller 20 på måndag. Sjukt!




Kommentarer
Postat av: mormor

Bra att han har en duktig storasyster, då lär han sig. Och hockey kan han ju <3 <3

2015-03-14 @ 21:33:57
Postat av: Josefin

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

2015-03-15 @ 04:49:36
Postat av: Sandra

Hahahaha men jag dör! Vilken gobit!!

2015-03-15 @ 11:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0