Åttondelsfinal!

Idag var det den mest spännande matchen genom tiderna.. Pappa var till och med tvungen att gå ut för att lugna nerverna lite. 

Brors gjorde ett grymt mål.. Matchen slutade 3-3, 10 minuters förlängning och sen straffar som slutade med förlust. 

Det var en riktig domarskandal idag. Man ska inte gnälla på domarna men idag var bland det värsta jag sett.. 

Bäst av 3 matcher är det mot HV. Förlust idag vilket betyder att nästa match är deras viktigaste ever. Go Brynäs J20.


Jag har ont idag.. Damn. Resten av kvällen blir stilla hemma. Mina ögon är så mycket sämre igen också. Jag är visserligen van med att det rinner tårar hela tiden efter 9 månaders "ögoninflammation". Men nu har det gått tillbaka till att vara svullet och kladdigt. 

Förhoppningsvis ska jag få lite plugg gjort nu. Vi har massor!! 

Brors sitter på bänken ikväll på A-lags matchen.. Jag har redan givit upp hoppet om vinst men jag kan ju hoppas att han får spela iaf! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0