3:e förlusten

Idag har jag pluggat en del.. Och varit ute i fina vädret på en prommis.
Det är lite sämre dag idag och ikväll har jag spytt. Igen tänkte jag skriva men nu är det någon vecka sedan sist så jag får väl vara glad för det iaf. 

Tänkte precis skriva att jag trodde att det skulle bli vinst för Brynäs men så gör Skellefteå mål.. Det blev ett byte för brors iaf :) Jag tycker både Honken och Starkbaum ska bytas ut btw. Inte så många som tycker lika men jag är så less på båda. Starkbaum går alltid ut för långt och spelar bort sig själv. Han är dessutom en humörspelare utan dess like.. Går det dåligt blir han grinig och då blir spelet ännu sämre. Och Honken.. Han är för gammal. In med lite nytt och fräscht! Tur att tränaren är bytt iaf. Och Djoos. Att dom spelar han som "bästa back" hela tiden är något jag aldrig kommer förstå mig på. Ett mål på hela säsongen och mest speltid av alla... Och han spelar bort sig själv mer än han gör nytta.. Ja..

Jag får väl vara glad för att brors lag J20 är vidare i slutspel iaf. Så där är spelet inte slut än!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0