Wannabe superwomen!

Idag har jag varit på föreläsning och sen körde jag och systeryster ett pass på gymmet. Sen har jag myst i soffan i min onepiece. Ena dagen känns det som att det är på väg åt rätt håll med idioten till mage jag har, nästa dag känns det som att jag kommer vara så här forever. Fånge i min egen kropp.. Vill inte stoppa i mig massa morfin och andra medeciner. Vill inte vara helt slut för att smärtan tar klå på mig. Vill inte bli helt fucked up i huvudet av all den här skiten. Vill vara på min praktik, det är vad jag vill!! Jag vill lära mig saker, ha energi, vara glad, med i matchen, utvecklas och leva! Istället är jag fast här.. 

Men än ger vi oss inte. Can we do it? Yes we can! 


I alla fall så klarade jag senaste tentan. Vi fick resultatet idag och med tanke på att jag missat en månads föreläsningar (återigen typ halva kursen) så kändes det bra att få pricka av den och slippa hamna efter. Däremot ska jag spara alla böcker från den här kursen och fastighetsrätten och lusläsa sen.. Ett pm och en tenta kvar, sedan är fastighetsmäklartiteln min! 


Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis undebara du nu är du så nära titeln! Yes du är helt grym!!!!!

2014-04-10 @ 07:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0