Sol!!

Underbara vår. Det är så härligt när värmen och solen kommer tillbaka till vårat land och alla människor blommar upp igen. Folk är glada, pigga, ute - hela Sverige känns så lyckligt på våren! Eller är det bara jag som upplever det så? :p

Det blev en 11 km promenad nu på förmiddagen. Jag fick hålla tillbaka lite för att jag hade så mycket energi och kände mig så glad så jag bara ville springa hela rundan, men det är så typiskt mig att gå ut för hårt och få ont i mage och benhinnorna..

Nu ska jag mumsa i mig frukost på balkongen och sen försöka plugga. Jag har unnat mig massa skoj alldeles för mycket senaste veckan så nu blir det ett helhjärtat pluggpass på några timmar ute i solen.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0