Saturday night!

Alltså vi borde nästan flytta ihop med Musch och Matti med tanke på att vi umgås nästan jämt. Jag är så glad för att jag har en så fin syster som också är en av mina närmsta, bästa vänner ❤️

Efter utedagen blev det middag hemma hos oss med Gino som avslutning. Hjälp vad vi äter hela tiden!! Men det finns ju så himla mycket gott att stoppa i sig. 

Sen har vi spelat poker och jag kammade hem storkovan idag igen. Vi är lite av periodare och just nu är det kortspel som gäller. Imorgon blir det sovmorgon och så vore det skönt att få lite plugg gjort. Vi får se hur självdisciplinen ligger till imorgon.. 






Kommentarer
Postat av: Muschi

<3<3<3

2014-04-27 @ 01:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0