I have a dream

Min kropp vill visst inte sova.. Har senaste tiden haft en konstig dröm som går ut på att jag måste vakna var tionde minut och byta sida på mig själv för att det kan hjälpa mot magen, vilket det såklart inte gör. Så i sånt där halvsovläge "vaknar" jag och byter sida och så blir jag stressad för att jag inte får djupsomna för att jag måste byta sida snart igen. Det är världens viktigaste uppgift och ingenting får gå fel. Ni hör ju.. Så har jag hållit på sedan vi la oss vid 12. Nu gav jag upp och vaknade riktigt, för att förhoppningsvis kunna tänka på något annat för att sen kunna somna på riktigt. Det är inte bara en sak, haha. Önskar att jag kunde tyda drömmar och förstå vad det betyder. Jag skyller visserligen alla såna här konstiga saker på medicinerna men man kanske inte kan ge den skulden för allt, jag vet inte? 

Jag hade en jättebra dag igår eller idag eller vad man säger. Inga tabletter (förutom dom jag måste ta) vilket betyder att jag hade mindre ont än på länge. 

Föreläsning 10-15, träna och sen umgås med världens bästa Malin. Vi hade så mysigt med gotta och prat i soffan i massa timmar. 

Idag är det föreläsning 10-15 om familjerätt. Älskar juridik! Hoppas bara jag kan somna snart så jag kan få lite sömn iaf. 





Kommentarer
Postat av: mormor

Kolla under madrassen. Det kanske ligger en ärta där. Sånt känner riktiga prinsessor och då kan de inte sova :) Kram min lilla prinsessa <3

2014-04-16 @ 08:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0