Energi!

Idag blev det en tvärtom dag. Lugn dag och effektiv eftermiddag och kväll. Vaknade med ont imorse så jag bäddade ner mig igen efter min läkartid och vilade. Sen städade vi bilen och när Andreas åkte till Uppsala för att träna tog jag en promenad (äntligen kan jag börja promenera igen även om det blir korta svängar), och när jag kom hem från promenaden var jag fylld av energi så jag tog tag i vårat tvättberg och våran fruktansvärt smutsiga lägenhet. Så skönt när det är fräscht och luktar gott! 








Nu blir det ett bad, kvällsfika och en film. Jag är hungrig jämt och det tackar jag nya tabletterna för. Helt sjukt att dom stoppar i mig så mycket medeciner. Men det är väl bara att vänja sig antar jag! Jag vet inte om det är medicinerna som äntligen börjar hjälpa eller om jag är på väg ur detta skov men det är så skönt att känna att det är på väg åt rätt håll! Helt sjukt att jag har varit dålig i 5 (!!!) veckor. 




Kommentarer
Postat av: mormor

Fin lägenhet! Den som hade sååå nystädat :) Får väl sätta lite fart jag också snart, kanske. Eller städar i stugan och drar dit :)

2014-04-02 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0