Damn it!!

Det räckte inte hela vägen.. Det var så himla spännande hela matchen och det stod 3-3 efter ordinarie matchtid. Ett av Färjestads mål skulle varit bortdömt för domaren gjorde ass med sin skridsko. Sånt man blir sådär extra less av!! Men iaf så blev det förlängning och med endast några minuter kvar slinker pucken in i fel kasse och det är avgjort :( Såå ledsen lillebror tackade av andra laget och när vi kom ut och träffade honom efter var det inte särskilt glatt.. De var så duktiga och förtjänade verkligen inte förlust efter den här matchen, Brynäs var det klart bättre laget!!! Men det tjänar ingenting till att älta (säger jag nu efter att ha gjort det under 2,5 timmes bilresa hem)... Imorgon kl 10 är det match mot Modo om bronset och jag hoppas verkligen att de lyckas ta hem det åtminstone! Oavsett vad är jag så himla stolt över min fina, godhjärtade, gulliga, omtänksamma, grymma, roliga och bästa bror!! Så himla stort att han är så duktig ❤️ 

När jag, mamma och Simon kom fram till arenan så tog det inte många sekunder förrän någon knackade på våran ruta.. Vi tittar ut och ser att det är våran Smålands-Kasper som tittar in. 4 timmar hade han åkt för att se matchen. Jättekul att han också var där och kom och överraskade både oss och Johannes :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0