Söndag??

Haha vilken morgon. Idag stod det 9-17 på mitt schema.. Jag var här strax innan 9; dammsög, plockade fint, torkade. Klockan blev halv, klockan blev kvart i och jag börjar undra varför ingen på Jack&Jones eller Vero Moda dyker upp någon gång. Klockan blir 10 i, 5 i och jag börjar typ panika för att vi ska öppna snart och ingen är här! Jag börjar kika runt vid dom andra butikerna och det är ovanligt tyst överallt! Jag börjar misstänks att något och fel och BAAM kommer jag på att det är SÖNDAG! Söndag =öppning kl 11!! Tänk vad lätt man kan bli snurrig bara av att det står fel på schemat. Jaja en timme till min ensamhet i lugn och ro tills öppning! Jag ska städa lagret så det glänser minsann ;) Happy sunday!


Kommentarer
Postat av: mormor

Så flitig du är :) Hoppas du kan ta det lugn ibland oxå <3

2013-01-13 @ 16:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0