Nej jag är inte bittej

Det var längesedan jag var så här uttråkad.. Våran föreläsare, som jag för övrigt lyssnat på sedan 9 i morse, börjar bli jobbig att lyssna på. Han kan inte säga R (no offence mot det i sig) så han säger "entjepjenadej" och just det ordet har han nog sagt minst 100 ggr idag. "Det svajaj entjepjenaden föj".. Dessutom ska inte advokater dra skämt för det blir bara fel, dom är helt enkelt inte roliga.. Om någon mot förmodan skrattar åt ett av hans skämt blir han så glad att han börjar svära som en tok av någon konstig anledning och tror att han är ännu roligare.. Okej? Nämnde jag att han ser ut som gubben i Ipren-reklamen? Idag är första dagen på kursen Fastighetsrätt och det ser ut som jag har 2 otroligt jobbiga och tråkiga månader framför mig. Woho!!

Kl 16.15 kommer kvinnan som var programledare för Lyxfällan förut och föreläser sista 3 timmarna på den här dagen.. Hoppas det blir bra iaf!

Jag känner att jag måste lägga in en bild som kan väga upp mitt mindre glada inlägg.. Den här får duga! Hej svejs


Kommentarer
Postat av: mormor

Ett tips; lyssna på VAD han säger i stället för HUR han säger, ifall du måste kunna det:)
En väldigt fin gammal man; Carl-Adolf Murray, kan inte heller säga r, men han har så mycket viktigt att säga, så jag upptäckte det inte förrän han själv började prata om det. Ha det bra <3

2013-01-21 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0