Hoppas det här året blir bättre än ditt förra..

Är det här ett skämt? Eller förresten; skämt eller inte det är sorgligt oavsett. 3 timmar in på det nya åter och det här är det bästa man har för sig.

Jag blir ledsen djupt in i hjärtat när jag ser sånt här.. Inte för egen del såklart utan för din skull. Jag önskar jag kunde göra något för dig så att du mådde lite bättre. Jag är tillräckligt stabil i mig själv för att veta att jag inte är en falsk människa men om jag har sårat dig på något sätt ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Nu ska jag försöka sova för imorgon bitti kommer hjärtat och hämtar mig och sen åker vi till Norrköping i några dagar :) God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir också SÅ LEDSEN över att det finns så trasiga och missunnsamma människor som bara vill göra andra illa...
Men, jag blir också SÅ GLAD över att det finns såna som Du Evelina som sprider både glädje, tro och hopp med Din blogg. Och som tur är så kanske också det letar sig in hos dessa människor och kanske gör dem lite gladare och lyckligare. Fortsätt le och sprid värme runt Dig, det tycker i alla fall jag om att se och läsa om! Och jag tror många med mig håller med, eftersom Din blogg är så flitigt besökt!!!
Kram och gott nytt år!

2013-01-04 @ 17:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0