Give me back my day, please?

Imponerande hur en dag går utan att man knappt har gjort någonting.. Jag hade massa saker jag tänkte att jag skulle få gjort men så här långt har jag inte gjort något mer än tvättat, tagit en promenad och tittat på JVM. Nästan lite scary att tiden går och går, att man blir äldre för varje sekund och att man ändå inte lever mer i nuet och tar vara på tiden. Fast å andra sidan kan det vara bra att ha dagar där man inte gör något särklit nyttigt alls också, det är ju faktiskt också att leva i nuet och ta vara på tiden på sitt sätt.. Att börja få en ålderskris innan man ens blivit 25 är ju katastrof! Chill down, girl..
 
Efter att ha varit med älskling så mycket över jul, nyår och nu de senaste två dygnen i Norrköping får jag nästan lite abstinens efter honom när han har varit borta hela dagen och jobbat! Klockan 10 ikväll kommer han hem igen så jag får pussa på honom.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0