Fifty shades of grey

Efter att ha pluggat hela dagen känns det kanske lite dumt att fortsätta läsandet nu när jag äntligen gjort kväll och lagt undan juridik-böckerna.. Jag kollade lite på hockeyn men eftersom Brynäs bara förlorar hela tiden den här säsongen så är det roligare att göra något annat, vilket får bli mer läsning helt enkelt. Jag har beställt den här boken och fick hem den igår :) Det måste vara den mest omtalade boken som finns just nu, och man måste ju självklar läsa den så att man kan vara med och kommentera. Vi får väl se vad den får för betyg av mig när jag läst klart!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad Du är duktig VÄNNEN!
Kram Mammi

2013-01-10 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0