Mushi 18

Nu har vi kommit in till stan och jag har ätit så magen står åt alla håll.. Vi har haft supermysigt födelsedagsfirande hos Maria. Nu är lillasyster är inte så liten längre.. Massa gott har vi ätit; först mat, sen smörgåstårta och avslutat med fika, glass och tårta.

Min kropp är i lite obalans. Igår när jag skulle gå och lägga mig började jag må så himla illa. Kunde inte somna och fick så himla ont i magen tvärt. Det slutade med att jag spydde 2 ggr inatt och blev hemma idag för att jag trodde att det var magsjuka. Men det kan det inte ha varit för jag har inte spytt något mer idag och efter 3 i eftermiddag har jag kunnat äta som vanligt utan att må illa så jag vette tusan vad det är för fel på mig :S Men imorgon ska jag iaf tillbaka till underbara SB, och jag håller tummarna på att detta knäppa virus som har smittat mig med något lämnar mig snarast!

Här får ni några bilder från eftermiddagen:











Sötkusin hade målat :)



Inte så jättefin bild på henne kanske men det är den enda jag hade på födelsedagsbarnet och jag kan ju inte lägga ut massa bilder förutom på henne när det är henne vi firat (rörig mening). NU ÄR HON 18 ÅR!!!! Och det ska vi fortsätta att fira imorgon ;) Men först jobb, J18 match och sen kroogmys!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du kanske är gravid. Du kan man må illa och spy sådär plötsligt utan att förstå varför. Man vet aldrig! ;) Bra att ni hade en trevlig kväll. Kram

2011-10-12 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0