Elliot-helg

Nu har vi varit och lämnat Elliot på dagis. Det är Elliot helg så han ska vara här till på söndag.. Och på söndag åker Andy till Göteborg i två veckor, med en liten paus hemma när han ska jobba lördag!! Blä vad ensamt det kommer bli. Fast å andra sidan är det kanske bra, för nu är det dags för mig att lära mig laga mat. EN GÅNG FÖR ALLA! Andreas är orolig att jag kommer hungra ihjäl, men va tusan. Vi har handlat massa nudlar, makaroner, soppa, tomtegröt, mackor och köttbullar. Klart man klarar sig själv! Eller? ;)
 
Idag är jag hemma från SB för jag har en del plugg + ett prov som måste göras idag på engelskan. Så det är väl bara att sätta igång. Halv 2 ska Elliot hem igen så fram tills dess ska jag få massor gjort.




Ha en fin dag i solskenet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur känns det att ha fått ett barn på köpet när du skaffade din pojkvän?

2011-10-21 @ 16:40:56
Postat av: mormor

Graviditeter kan vara jobbiga, vilken bonus att få ett barn direkt, grattis till den goa gåvan. Lycka till!

Blir du alltför hungrig vet du var vi bor o vi har älgkött i boxen, bra med stort nätverk, eller hur?



Man kan även köra en potatis i micron i ca 7-8 min (efter att ha stuckit några hål i den med tex en gaffel). sen skär man itu den, salt o en smörklick på - mums för hungriga!!

2011-10-21 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0