max

Det gick bra för oss att fota på Strömvallen. Var inte så segt som jag trodde att det skulle vara. Fint väder och så delade vi upp alting så att det skulle gå fortare. Tog dygt 2 timmar Och så firade vi efter med glass ute i solskenet. image66Nu är våren här minsann! : ) Sen gick vi till skolan och där var jag till klockan 7. Fotade andra gången i studion, ska ju redovisa treans stora fotouppgift imorn. Men det gick inge bra idag, blev konstigt ljus och så.. 

Efter det blev det Maxmål, fast inge pommes. Tog fruktsallad istället, så det skulle bli liite nyttigare. 

Har diskat och plockat iordning lite här i lägenheten nu.. Det blev så fint så! Guu va skönt det är att inte bo hemma. Hehe jag och Virran hittade en lägenhet med takvåning i Forsbacka för 35 000 kronor idag. Jag ville ha den. Men nu har jag börjat insett att jag har det väldigt bra här mitt i stan :D Du och jag Josefin ;)

JAG HAR ONT I MAGEN!! :(

 HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0